Reviews & Zekerheden
9,3
(171)
9,3
171 Reviews

Klachtenregeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@dwtn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies.

DWTN maakt gebruik van cookies op haar webwinkel. DWTN geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.
AkkoordAfwijzenMeer over cookies »
9,3
Reviews & Zekerheden
9,3
(171)
  • Echte ondernemers
  • Veilig online
  • Goede voorwaarden
  • Betrouwbare info